Op donderdag 25 juni van 18.30 tot 20.30 uur is er een inloopbijeenkomst over het veilig maken van Kanaal Zuid in het dorpshuis van Oosterhuizen. Men kan binnenlopen op een tijdstip dat uitkomt. Bewoners en ondernemers aan Kanaal Zuid krijgen begin juni nog een aparte uitnodiging.